WEB-BASED UNIFIED COMMUNICATIONS (WebRTC)

BELLEN VIA DE BROWSER

Om ons werk goed te kunnen doen communiceren we continue met elkaar.

Tegenwoordig gebruiken we daarvoor veel verschillende middelen, we bellen vast, mobiel of met video.
Maar ook faxen, sms’en, chatten, versturen van memo’s, delen van bestanden en schermen, behoren steeds meer tot de dagelijkse manier van communiceren. Een mooie ontwikkeling, maar gebruik van verschillende technieken wordt al snel onoverzichtelijk.  Wij combineren al deze communicatiemiddelen en maken ze bereikbaar op één plaats en te allen tijde beschikbaar op elke locatie. De enige voorwaarde is een webbrowser met toegang tot internet.

Hoe werkt UC via de webbrower?

Dit doen we middels WebRTC (Web Real-Time Communication). Dit is een web protocol  waarbij applicaties voor spraak- en videogesprekken of bestandsuitwisseling kunnen worden geopend in een internetbrowser zonder dat er additionele software nodig is. WebRTC is ontwikkeld door een team van Google en werkt daarom het meest optimale met Google Chrome browser.

Het mooie van dit protocol is dat er geen additionele installaties van software nodig zijn om te kunnen bellen, chatten, videogesprekken te voeren en bestanden te kunnen delen. Het enige dat u hoeft te doen is in te loggen op uw eigen telefonie omgeving.

Basis kenmerken van onze webbased oplossingen:

  • Geen installatie benodigd
  • Locatie onafhankelijk
  • Bellen
  • Chatten
  • Memo’s versturen
  • Fax en sms
  • Video bellen
  • Screen sharing
  • File transfer
  • status/aanwezigheid melding
  • Call & contact center
  • Klik om te bellen (click to call)
  • Ook voor Smartphone en Tablet

Voor bellen via de webbrowser heeft u geen vaste telefoon meer nodig. Het enige dat u nodig hebt is een Chromebook, PC of MAC  met een webbrowser (advies Chrome). Voor de optimale ervaring en privacy adviseren we daarnaast het gebruik van een USB headset.

Meer dan alleen bellen via de webbrowser.

Ook gebruik maken van een vaste telefoon? Dan kunt u eenvoudig gesprekken van de webbrowser door naar u vaste telefoon zetten en zo het gesprek daarop verder voeren.  Een gesprek kan ook eenvoudig voortgezet worden op een smartphone met de telefonie smartapp.  Zo kunt u de deur uit en toch het gesprek voort voeren.  

Meer weten of een offerte, we nemen graag contact met u op.

Hulp nodig? 

We helpen u graag!
U kunt ons
bereiken via:

  • bellen
  • E-mail
  • Whatsapp
  • Webchat

Meer weten over bellen via de webbrowser?
We vertellen u er graag meer over, t
el. 085 – 773 17 11