18-08-2024 13.24
Op dit moment verhuizen we noodgedwongen met spoed onze telefonie servers naar een ander datacenter. Hierdoor is er vanaf 14.00 een oderbreking van de dienst. De verhuizing is noodzakelijk door aanhoudende problemen in dit datacenter waardoor ze geen goede dienstverlening aan ons kunnen garanderen.
update 18-08 17.30
Alle telefonie diensten komen weer op. Het heeft enige tijd nodig voor alles gesynchroniseerd is. We blijven de nieuwe locatie monitoren.
16-08-2024 13.01
Op dit moment is er een storing bij een van de onze partners die het dataverkeer regelen. Hierdoor is er een happerende internetverbinding in ons datacenter ontstaan.
De partij werkt hard aan een oplossing. Eventuele updates vind je hier.
Het probleem dat het oplevert is dat als je gebeld wordt de telefoon kan niet overgaat of dat er geen /of haperende audio is.
Update – Het verkeer is hersteld en wordt in monitoring gehouden.
Apr 25, 2024 – 15:45 CEST
Monitoring – Het verkeer is gedeeltelijk hersteld en de partner werkt verder aan volledig herstel. We blijven de situatie monitoren totdat alles volledig hersteld is.
Apr 25, 2024 – 15:22 CEST
25-04-2024 14.15
Op dit moment is er een storing bij een van de onze onderliggende partijen die het inkomende verkeer regelen.
De partij werkt hard aan een oplossing. Eventuele updates vind je hier.
Het probeleem is dat als je gebeld wordt de telefoon wel overgaat, maar dat er geen audio is.